sobota, 6 lipca 2013

Strasznie ważne !!!!!! koniec

Ammm , więc tak . Pewnie nikt tego nie przeczyta , dlatego dałam taki nagłówek , żebyście wiedzieli , bo odchodzę . Tak odchodzę . Robię to , bo zdałam sobie sprawę , że nie umiem pisać . Przynajmniej wymyślać , o to mi chodzi . Mam cały czas pustkę i nie mam weny , W OGÓLE . Jak już coś piszę , to na przymus , bo nie wiem w ogóle o czym . Moje opowiadania są bez sensu, więc po co mam pisać ? Nie mam takiego talentu jak Iluzjonistka , czy Patricia Miller  i wiele innych. NIE POTRAFIĘ tak wymyślać . Przykro mi z tego powodu , ale ja o tym wiem , więc nie piszcie mi komentarzy typu "to nieprawda" bo JA wiem , jaka jest prawda ;/  Lubię pisać , lubię czytać te wszystkie miłe komentarze , ale to najwidoczniej nie jest stworzone dla mnie . Tak samo jak jeden ni umie śpiewać , to ja nie umiem wymyślać . Nie mam wyobrazni . Nie spodziewam się wielu komentarzy , może jeden , albo zero i tak będzie dobrze , bo nie chcę motywacji . Może kiedyś powrócę , MOŻE. Jeśli to czytasz , to nie zastawiaj komentarza .... proszę




Tyna1203 ..... na zawszę będę kochać peddie <3 i was + nie      
 zapomnijcie o TDA , błagam , zostawcie ten serial w waszych
 sercach , to jedno z moich marzeń , paa kocham was ;(

8 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam i zostawiam komentarz i koniec kropka! Ha!
    To ja mówię tak ,jeżeli ty odchodzisz to ja też!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie odchodź bardzo lubię twoje opowiadania. nie komentuje ich bo zazwyczaj czytam je na telefonie przez neta a tam mam zrytą klawiaturę ale na serio czytam. dużo osób to czyta. pisałam już tak Patrici Miller obje macie talent do pisania i nawet nie zaprzeczaj bo uduszę. serio te opowiadania są super zwłaszcza, że jest w nich peddie bo ja kocham tą parę najbardziej z całego serialu. błagam zastanów się nad tym odejściem <3
    p.s. podobnie pisałam na blogu Patrici Miller bo OBJE ŚWIETNIE PISZECIE I NIE ZAPRZECZYCIE ZROZUMIANO?! JAK ODEJDZIECIE TO WAS ZNAJDĘ I WALNĘ PATELNIĄ W ŁEB OBJE! PRZYSIĘGAM :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak ja niby mam nie zostawić komentarza!? Jeszcze takich bzdur, to ja wżyciu nie czytałam! Nie wiem, czy mam cie opieprzyć, czy wbić do tej głowy, że piszesz świetnie. Każdy ma czasami przestój, ale to nie powód, żeby kończyć pisać. Będziesz winna mojej depresji i braków rozdziałów na moim blogu. W ostatnim rozdziale miałaś dobry pomysł z tą wizją. Tylko to rozwiń. Albo zrób sobie KRÓTKĄ przerwę, ale nie odchodź. No przecież tak być nie może. Ty chyba nigdy w życiu nie czytałaś bloga osoby, która nie umie pisać. To jest nie sprawiedliwe, że ty chcesz odejść, bo wydaje ci się, że źle piszesz. Nie można tak siebie okłamywać! Ja się na to nie zgadzam i już! Gdybyś źle pisała, to nie zawracałabym sobie głowy twoim blogiem i inni tak samo. Musisz wziąć pod uwagę, że nie wszyscy czytający komentują. Z różnych przyczyn.
    Skoro ty możesz sobie rzucić pisanie, to ja przyłączam się do Patrici Miller i odejdę.
    Dobra idę się uspokoić -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź masz fajne scenariusze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę tak samo, jak Patricia Wiliamson . Jeżeli którakolwiek odejdzie to zdzielę patelnią ! Piszecie świetnie. Nie odchodźcie . Nie zadawajcie tyle cierpienia swoim czytelnikom . To głupota, że nie umiesz pisać . To trzeba skomentować . Nie odchodź . Zrób to dla fanów . Kochamy ciebie i twoje opowiadania . Nie odchodź ...

    /Rebecka

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE! Nie! Nie! Nie możesz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z powyższymi komami ! jeśli ty odchodzisz to ja też nie będę pisała . ! Koniec kropka ! .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odchodź nie dawno zaczęłam czytać twojego bloga.Jest świetny <3Nie odchodź bo masz talent dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń